A budapesti Westend alagsorában, a Ferdinánd téri bejáratnál nyitotta meg pop-up store-ját a Dreame, amellyel a kínai gyártó hivatalosan is belépett a magyar piacra. A 2025. november 14-től látogatható bemutatótér célja nemcsak a legújabb termékek kipróbálása, hanem a vásárlói visszajelzések közvetlen begyűjtése is.

A helyszínen elérhető az Aqua10 Ultra Roller Complete robotporszívó, amely automatikusan öblíti és tisztítja saját magát, és egy oldalirányban kihúzható modullal képes sarkok, falak menti területek takarítására is. Kipróbálható a Matrix10 Ultra is, amely háromféle moptípust kezel automatikusan, padlift technológiát használ, és befér az alacsony bútorok alá. Ezt a modellt az IFA 2025 innovációs díjával ismerték el.
A pop-up store nem csak takarítástechnikai eszközöket vonultat fel: vezeték nélküli álló porszívók, hajformázók, valamint az intelligens sűrűségérzékelővel és önélező pengékkel felszerelt Dreame S7 borotva is kipróbálható. A látogatók aktívan részt vehetnek a programokban is: lesznek kvízek, nyereményjátékok, fodrászbemutatók és szerencsekerék – utóbbin akár egy Dreame X50 robotporszívót is meg lehet nyerni.
A technológiai alapot a gyártó saját fejlesztésű, 200 000 fordulat/perc sebességű motorja biztosítja, amely több termékkategóriában is működik. A Dreame 2024-ben 15 új termékcsaládot vezetett be, és bejelentette autóipari üzletágát Dreame Auto néven.
A márka május óta hivatalosan jelen van Magyarországon, ahol már most több mint 20%-os részesedést szerzett a robotporszívó-piacon. Két éven belül a céljuk az, hogy a vezető okos háztartási márkává váljanak az országban.
A Dreame pop-up store november 14-től 11:00-tól látogatható a Westend alagsorában, a Zara előtti részen.






