A Dacia Logan első generációjának gyártását újraindította az iráni Pars Khodro, de nem facelift, és nem is Renault-logó alatt. A Pars Nova P90 néven futó modell a régi Renault-licenc alapján készül, műszakilag frissített formában, és főként az orosz piacra szánják – évente mintegy 45 000 darabot terveznek leszállítani. A motort a Lada-gyártó AvtoVAZ biztosítja.

A Logan újbóli gyártására készül a Pars Khodro; Iránban tér vissza a Dacia, de már Pars Nova P90 néven

A Logan 2004-es bemutatása után több mint 4 millió példányban kelt el világszerte, és különféle márkák alatt gyártották – Iránban például Renault Tondar néven. A Renault 2018-ban vonult ki az országból a szankciók miatt, így a mostani újraélesztésben nincs jelen semmilyen formában. A Pars Nova azonban továbbvitte az eredeti receptet, némi modernizálással.

Az autó beltere és felszereltsége a 2020-as évek alapszintjét célozza meg: központi infotainment kijelző, elektromos ablakemelők, ESP, kipörgésgátló, valamint félig digitális műszeregység is bekerült. A hajtáslánc egy 1,6 literes, szívó benzines motor, amely 111 lóerőt és 150 Nm nyomatékot tud, 5 fokozatú manuális vagy 6 fokozatú automata váltóval társítva.

A P90 nem próbál többet mutatni annál, ami: egy egyszerű, olcsón gyártható szedán, kifejezetten olyan országoknak, ahol az alacsony ár, a megbízhatóság és a könnyű karbantarthatóság a prioritás. A célpiac egyértelműen Oroszország és Irán, ahol jelenleg nincs stabil, olcsó belépőszintű modell a piacon, így a P90 betöltheti ezt az űrt.